2015. június 7., vasárnap

Nyaralj a világ legviccesebb antropológusával

 
Nigel Barley számomra a felhőtlen szórakozás nagykövete. Véletlenül bukkantam az Egy zöldfülű antropológus kalandjai könyvére. Amilyen szerencsém van nemrég megjelent egy újabb kötet tőle, ez pedig a jópofa Az antropológia nem extrém sport címet viseli.

Persze szépen sorban haladok, így most Nigel kalandjainak felénél tartok az első kötetben, és eddig nem volt olyan oldal, ahol legalább egyszer nem nyerítettem volna fel, és nem csapkodtam volna a térdem a röhögéstől. Nem mellesleg olyan ismeretekre teszek szert a doajók életéről ami ugyan a hétköznapokba nem tudok hasznosítani, de újra és újra elkápráztatom a környezetemben élőket az extrém tudásommal.

Aki nyaralni indul az feltétlenül szerezze be, aki pedig nem nyaral csak nyaralna, az vigasztalásként is tekinthet Nigel könyveire.


2 megjegyzés:

  1. Cuki lusta kisállat :D
    Szerintem vagy ez, vagy a másik könyve kelleni fog, úgy érzem, nálam is betalálna. És egy ilyen szurikátát vagy mi ez, szóval egy ilyen állatkát is elfogadnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy bármelyik kötetet is választod tetszeni fog :-))
      Szurikáta- nagyon jópofák, vele próbáltam érzékeltetni a könyv hangulatát.

      Törlés