2017. december 31., vasárnap

Év végi szösszenet




Az idei bejegyzések száma még a százat sem éri el. Főleg az év utolsó hónapjai voltak úgymond terméketlenek. Rajtam nem múlt volna az olvasás...igaz gyakran éreztem azt egy -egy könyvnél, hogy talán kár végigolvasni, annyira nem kötötte le a figyelmem, nem élveztem minden pillanatát. Talán egy igazi könyvmoly túl sok jót olvas, és a kevésbé jóval már nem elégszünk meg. Bezzeg régen még a bevásárlásból megmaradt blokkot is szívesen olvasgattam! 

Kétségtelen, hogy idén csupán  két meghatározó könyvet olvastam, az egyiket lásd lentebb, vagyis Helen Rappaport műve, a másik pedig Eleanor Oliphant élete ami egyszerűen levett a lábamról!

A blog éli a saját életét, a keresőszavak mazsolázásában még mindig nagy örömöm lelem:D

- betűvető tankönyv - Megtiszteltetés lenne...bár nem tudom milyen típusú tankönyv lenne ez?

-nyirdki eszt a naplót feladat - Nem láttam értelmét javítani a mondatot :D ez így jó ahogy van.

-samantha vérant terhes- Sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom, tessék elolvasni a könyvet:-)

-a józan eszednek higgy ne az- Én ezt már mióta mondom!! Azért azt jó lenne tudni, hogy mi az a ne az...aminek viszont ne higgyünk!?


Idén is köszönet annak aki olvasott, esetleg olvasott valami jót az én ajánlásomra.
Megdöbbenve vettem tudomásul, hogy valami -normális- szerelmes könyvet úgy olvasnék, az sem baj ha humor is van benne, de nem nagyon találtam ilyet a polcon, a nagyon YA meg mostanában nem köt le... 
Ha valaki erre jár és van ötlete milyen könyv felelne meg a fenti kritériumoknak ossza meg velem :-)
Pár cím, hogy mit is keresek: Mrs.Laing utolsó csábítása-jó ebben nincsen humor, Garantált hepiend, Átkozott Hannah Brown, Velem alszol?, Vince és Joy.

Mindenkinek teljesüljön minden vágya 2018-ban is :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése