2021. január 9., szombat

Valami új, valami régi .


 Lassan hónap közepe van 2021!! Én pedig még csak most zárom a (tavalyi) évet... Negyvenöt!!! könyvet sikerült elolvasnom, ebben volt egy tankönyv. Igazság szerint több is, de lusta voltam felvinni a Moly-ra. Kevés idő jutott szegény blogkuckómra. És még van kettő tavaly olvasott  könyv ami értékelésre vár.

Szintén a Moly-on van egy Életemben először zóna, úgy döntöttem, én ide írom a tavaly Életemben először dolgokat-már ami eszembe jut. 

 

- Tanultam felnőtt fejjel új szakmát.

- Jártam egyedül Pestre tömegközlekedéssel. 

-Vettem részt felnőttoktatásban.

- Vizsgáztam kórházban.

- Vizsgáztam ötösre.

- Lettem egészségügyi dolgozó.

- Fizetek kamarai tagságot.

- Van MESZK kártyám.

- Kaptam ajándékba ünnepi ebédet barátnőmtől a jól sikerült vizsgáért.

- Utazhattam ingyen.

- Hordok maszkot.

- Teszteltek.(Többször is)

- Vettünk autót.

-  Főztem töltött káposztát.

- Sütöttem aszalt szilvával töltött csirkemellet.

- Éreztem át, milyen az igazi csalódás.

- Robbantunk le kocsival Pest kellős közepén.

- Használtam gyalogos GPS-t. (nem jött be:D )





Idén már elolvastam 1 darab könyvet- Moyes Áradó fény-ét. Értékelés még nincs. Nem változtatok azon a jó szokásomon, hogy párhuzamosan több könyvet olvasok. Már most január hónapban négy darab könyvet vásároltam, illetve ötöt. De nem szeretnék többet, egyrészt helyem sincs, másrészt nagyon sok az olvasatlan kötet. Jézuska is hozott öt darab könyvet. Bőség zavara!!!

A januárt új szemüveggel indítottam A képen a kékes-lilás az új, a fekete három éves. Sajnos fél dioptriát romlott a szemem, ezért kellett még egy...

A határidőnaplót már most imádom. Ez idáig nem jöttem rá mi bajom van mindegyikkel, hát az, hogy nem gyűrűs volt, így nem tudtam hajtogatni, kihajtani. A kicsikbe semmit sem tudtam írni, a nagyok meg elfoglaltak egy csomó helyett. Ez pedig közepes méret, tele hasznos funkciókkal, idézetekkel, szép, illusztrált havi elválasztó képekkel.

Mindenkinek legyen olyan éve, amilyet szeretne 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése