2021. február 27., szombat

J. P. Monninger: A térkép amely elvezet hozzád


 Régóta szemeztem ezzel a könyvvel, érdekesnek tűnt a fülszöveg. Három barátnő európai körutazásra indul a nagybetűs élet előtt. (Gonosz énem itt jegyzi meg, hogy úgy tűnik a világon ez minden fiatalnak megoldható, csak kis hazánkban nem:P ) 

Heather, Amy, és Constance. 

Ami tetszett: Ahogyan Jack és H. megismerkedtek, a fiú egyedi randi helyszínei. Na meg a nagypapa útinaplója - amiből többet is elviseltem volna. Tetszett, hogy szó esett a városokról is, és megismerhetünk pár különleges helyet az unalomig ismert turista célpontokon kívül  - bár a lányok gyorsan szerelembe estek- ezen ki is akadtam. Nem vagyunk egyformák, de szerintem semmi jó nem sülhet ki külföldön, részegen alkalmi partnerekkel eltűnni az éjszakában.

Sokkal többet nem is tudunk meg a két másik lányról, csak annyit, hogy Amy vagány, Constance pedig a szelíd, szőke szépség.

Végig asszisztáljuk H. és J. ismerkedését. Az érzelmi hullámvasutazást, összeveszünk, kibékülünk stb. Constanse is rá talál valakire, Amynek viszont semmi sem jön össze.

Ahogy egyre szorosabbra fűződne a két fiatal közti érzelmi kötelék úgy tűnik egyre homályosabbnak kettőjük jövője. Sajnos kitaláltam a nagy rejtélyt, így klisé íze lett a dolognak. Nekem Jack ellentmondásosnak tűnt. 

Ha kicsit másképp szövi a szerző a szálakat remek romantikus regény lehetett volna.

Értékelés: 3,5 utazó cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése