2012. március 21., szerda

Edgar Wallace:A különös grófnő


Jaj ez egy nagyon aranyos krimi:-)) Gondolom most jó pár embert elrettentettem az olvasásától.De ez a szó illik leginkább a könyvhöz.Teljesen kikapcsolt,átadtam magam a történetnek,de igazán a karakterek azok akik megfogtak.
A szerző 175 !!! regényére is mind -mind kíváncsi vagyok,ha hasonló stílusban íródtak akkor bizony rajongó leszek.
A borítón szerepel,hogy klasszikus krimi "figyelmeztetés",számomra ez azt a bájt jelenti ami körül lengi a történetet.Egy pillanatra el is feledkeztem,hogy krimit olvasok,annyira elegánsan,bájosan van tálalva a sztori.



Adva van Lois és vagány barátnője,egy ügyvédi irodában dolgoznak-baromi jó szövegeik vannak-Lois főnöke kérésére papírokat visz egy fegyházba ahol egy különös női fogolyra lesz figyelmes...közben Loist már -már zaklatásnak minősülő módon üldözi egy férfi-Őt is imádtam:-))-főleg mikor éjjelente Lois hálószobájába sem rest betörni és csokit lopni:D
Mindezek tetejébe Lois új állást kap egy kastélyban,ahol furcsa dolgok történnek-még a könyvtárban is!!

Persze a krimiszál sem lényegtelen,végül is még pukkan is egyet a végére a dolog,de aki az igazi véres,gyilkolászós krimiket kedveli annak nagyon gyenge lesz.
Inkább ez olyan női krimi,remek karakterekkel.

Értékelés:
5 cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése