2012. március 16., péntek

Leiner Laura:A Szent Johanna gimi -Egyedül


Ajjaj ,már a címnél éreztem,hogy ez a rész nem lesz éppen vidám,viszont annál több minden történt benne!!! A 2. rész okozta csalódást úgy ahogy kihevertem gondoltam akkor folytassuk,főleg,hogy sok ismerősöm szerint rossz rész már nem lesz!!!

Késő este értem a könyv végére,és annyi minden jutott eszembe a történet után,hogy alig bírtam elaludni,olyan rég volt,hogy én iskolába jártam,hogy 15-16-17 éves voltam,hogy az foglalkoztatott egész nap,hogy Mr.Csenga vajon ma rám néz-e? Voltak kis kitérőim Mr.Csenga előtt meg mikor haragszomrád volt alatta is ,és van olyan akinél csak hónapokkal később sőt évekkel később esett le,hogy tetszettem neki,szerelmes volt belém.Ilyen volt egy osztálytársam is aki a ballagás után az utolsó osztálykiránduláson bevallotta,hogy már az első évtől!!!!!szerelmes volt belém,de eleinte nem mert közeledni,aztán pedig jött Mr.Csenga és már nem akart bekavarni...szomorú mosollyal nézett rám ,én meg el sem akartam hinni,mert menő volt,mert az összes fiú birkaként ment utána ,és egy végzős lánnyal járt!!!! Aztán pár éve az osztálytalálkozóra mentünk és mikor beléptem a régi termünkbe pont Őt pillantottam meg,elmosolyodott és rám kacsintott-természetesen elpirultam!!!! (100 évesen :S) Mr.Csenga meg dühösen megjegyezte-Mit kacsingat ez? Nem tud leszállni rólad?? (Mr.Csenga bezzeg tudta amit én nem....ahogy Reni mondaná no comment)

És hasonló megannyi édes emlék,amik akkor óriási problémáknak tűntek,napokig rágódtam rajtuk, semmi más nem volt fontosabb a szívügyeknél.
Vajon másként csinálnék valamit ,mint akkor? Valószínűleg igen...talán lazább lennék ha most újra az iskola folyosóján találnám magam,ahol az igazgatónő hangja elnyom mindent mert üvöltözik,hogy az iskola udvarán legelésző kecskéket ne cigiztessék a fiúk-amúgy is tilos a dohányzás,a lányokkal kis csoportban várjuk,hogy a felsős fiúk végre felérjenek a lépcsőn és csak egy pillantásra méltassanak minket,én voltam a legmenőbb mert egyiküket a szüleink révén ismertem és Sanyi mindig lustán odaköszönt -Sziiiiaaa ,én meg alig bírtam kinyögni,hogy Hello,mert annyira menő volt:D lazább lennék ,visszaköszönnék ...és mindig kimondanám amire gondolok..

Nekem most nagyon jól esett ez a könyv,ez a történet,annyira együtt tudtam érezni Renivel,közben pedig leporoltam az emlékeimet is:-)

Értékelés:
5szerelmes cseresznye az 5-ből!!!

7 megjegyzés:

  1. na, akkor beszélgessünk majd egyszer komolyabban :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, már nagyon kíváncsi vagyok! Gimis szerelem a miénk is, már alig várom az emlékeket. :))

    VálaszTörlés
  3. Claudia-Juj de jóóó:-)) Majd meglátod ,hogy szó szerint lerohannak majd emlékek,én tisztára újra éltem az egészet:-)))

    VálaszTörlés
  4. én érzem, hogy nem nekem íródott ez a sorozat... :D

    VálaszTörlés
  5. Erika-Kár...egy próbát sem teszel vele?? :-))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nem érzem a vonzódást.

    VálaszTörlés