2018. július 22., vasárnap

Morgan Matson: Páratlan nyár

 "Már láttam magam előtt a nyarat, úgy ahogy mindig is képzeltem, ahogy mindig élnem kellene, ott csillámlott előttem, mint egy délibáb, majd megfakult és eltűnt."


Nem volt tudatos a részemről, hogy pihentettem kicsit ezt a műfajt. Amikor megláttam ezt a könyvet valamiért úgy éreztem érdemes kis időre újra tininek lenni. Nem csalódtam a könyvben, sőt sokkal többet kaptam mint amit manapság a tucatszámra megjelent YA romantikus történetek tudnak nyújtani.
Értelmes, nem erőltetett, a szerelmi szál is éppen befogadható a már felnőtt olvasónak is, jaj és az az üde humor, ami nagyon jót tett még a sztorinak.

Emily kicsit félénk lány, bátorságát és vagányságát barátnője képviselte a barátságukban. Emily nagyon várja a felhőtlen nyarat Sloane -nal, ám a lány váratlanul eltűnik, csupán egy tizenhárom pontból álló listát hagy különböző feladatokkal, amik elsőre nem is tűnnek lehetetlennek. Ám Emily ezúttal egyedül kell, hogy szembe nézzen a nagyvilággal és megannyi kihívással.

Emily azt reméli, hogy a lista végén valahogy Sloane is felbukkan, így késlekedés nélkül nekilát a feladatoknak, nem is sejtve mennyi élményt, új barátot, és talán szerelmet hoz majd neki ez a nyár.

Soha a büdös életben nem volt kamaszként olyan nyárban részem mint ebben a történetben, és ez nagyon bosszant. A gondtalanság, a tágas napok végtelenjei, az érzés, hogy bármit megtehetünk amihez csak kedvünk van mindenkinek jár(na).

Emily szülei igazán különcek, kicsit talán túl nagy teret is adtak két gyereküknek szerintem. Bár művészek, azért a gyerekeimre csak szánnék némi időt, még akkor is ha már éppen nem csecsemők.

A borító nem a szívem csücske, teljesen mást sugall mint a könyv tartalma. Szájfény, bulik és fiúk utáni nyávogás helyett sokkal izgalmasabban telik a nyár a szereplőnknek.

Értékelés:
5 listán szereplő cseresznye az 5-ből!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése