2018. augusztus 19., vasárnap

Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek

Nem csinálok belőle gondot ha egy -egy YA sorozat darabja kimarad az életemből. Teljesen véletlenül futottam bele a A fiúknak, akiket valaha szerettem  folytatásába, egy kedves ismerősnek köszönhetően. Úgy voltam vele, hogy a hőség és a túlórák ellensúlyozására tökéletes lesz egy újabb fejezet Lara Jean és a Song lányok szerelmi életéből.

Nos annyira nem voltam képben, hogy két évvel ezelőtt akkor hol is hagytuk abba, de nagyon gyorsan vissza rázódtam. Lara Jean éppen szerelmes. Választottja Peter. Természetesen mit sem érne az egész sztori ha nem lenne Peternek egy volt barátnője, és nem lenne egy gyerekkori barát aki ismét felbukkan, csakhogy összezavarja szegény Lara Jeant...

Nagyjából ezzel a hármasunk el is van, hogy ki, kit szeret jobban, jaj kit válasszak. Közben zajlik az élet, Lara Jean húga, Kitty nagyon jó fej kis csaj maradt. Imádtam a beszólásait. Apuka még mindig cuki és a többi.
Persze a végére kiforrja magát a sztori és felsóhajthatunk, hogy kedvenceink azt teszik amiben titkon mi is reménykedtünk.
 Csendben megjegyzem, hogy engem kicsit idegesített, hogy a szerző ezen sorozatában sem tudta kihagyni a szerelmi háromszöget.

Értékelés:
4 Lányos cseresznye az 5-ből!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése