2019. március 2., szombat

Nem tudom mi van velem

Már megint könyvet rendeltem...és már megint egy kimerítő hét után szombaton reggel...igaz a négy könyvből (úgy látszik ennyire vagyok kalibrálva) kettő még csak előrendelhető, kettő pedig valószínűleg jövő héten már nálam lakik.
Már pénteken este fáradtan bedobáltam a kosárba az áhított köteteket, de aztán lebeszéltem magam, mondván nincs rá pénz stb. Aztán szombaton reggel, vagyis ma, zavart, hogy ott ücsörögnek a kosárban, és reménykednek, hogy jöhetnek hozzám. Hát így történt.
Jane Harper, Colm Tóibín , Rainbow Rowell és Alma Katsu régi jó ismerőseim szinte biztos befutó lesz mindenki, hisz korábbi könyveiket is szerettem.

Nem tudom meddig tart ez az impulzus vásárlás sorozat, de remélem hamarosan megnyugszanak a molyhormonjaim.

A szerencsések:-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése