2012. augusztus 20., hétfő

Katherine Webb:Örökség

                              Úgy tűnik a szerző szereti a két szálon futó cselekményeket,ahogy      Homályban        
is ,itt is van egy mai szál,és egy elfeledett,ködös,rejtelmes múlt.

Erica és Beth egy házat örökölnek-gyermekkorukat itt töltötték,mégis nemcsak jó emlékeket őriznek a házról.


Felnőttek ,visszatérnek,rendezgetik a családi holmikat és közben megelevenedik egy számukra ismeretlen múlt...Caroline/szerintem Ő a legizgalmasabb személyiség az egész könyvben/ a múlt szála,az Ő szemén keresztül kísérhetjük végig egy egész generáció életét-bevallom azt sem bántam volna ha Erica és Beth teljesen kimaradt volna a könyvből,annyival izgalmasabb és misztikusabb volt Caroline életútja.
A két testvér jóformán végig nyafogta a saját részüket és nagyon nyögvenyelősen haladt az ő történetük.
nekem kicsit hosszúra sikerült a könyv,a kezdeti pörgést felváltotta a húzás-vonás ,leült a sztori ,már csak Caroline miatt tartottam ki.
A szerző két könyve közül egyértelmű,hogy a _Homály_  a jobb,ott meg tudta teremteni azt a fojtott izgalmat,és misztikumot amit itt csak karcolgatott.
Remélem a szerzőtől jelenik meg még nálunk könyv.
A borító egyértelműen megveszi az embert,bevallom mikor még nem olvastam a fülszöveget már akkor tudtam,hogy kell nekem ez a könyv,már csak a borító miatt is:-)

Értékelés:
4 régi cseresznye az 5-ből!!

2 megjegyzés: