2012. augusztus 2., csütörtök

Eleanor Moran:Reggeli az ágyban


Kiváló érzékkel sikerül kifognom mostanában a jobbnál jobb szórakoztató könyveket, valahogy megtalálnak azok a könyvek amik teljesen kikapcsolnak és megnevettetnek.
Ez a könyv azért is volt különösen jó, mert Amber olyan mint én, pont úgy gondolkodik, azt a férfit választotta akinek drukkoltam, és ugyan olyan morbid humora van mint nekem.
Amber egy pár évig házas volt és boldog, séf munkája révén azt csinálta mit mindig is szeretett volna, már éppen azon gondolkodik, hogy ideje egy nagyot lépni a szakmájában amikor férje bejelenti, hogy megcsalta Ambert... ahogy az lenni szokott az életben is itt is összeomlik Amber élete, hogy mindent az alapoktól kezdjen...

Persze nem lenne klasszikus nőcis könyv ha nem jelenne meg pluszban még pár férfi és nő, bonyodalmak, szerelmek, barátságok,f őzés-valahogy minden benne van mint egy jó egytálételben.

A szerző szarkasztikus humora nagyon közel áll hozzám, nagyon jókat nevettem olvasás közben és szerencsére a műfaj ellenére sem volt sablonos.
A borító aranyosra, és vidámra sikerült.

Értékelés:
5 cseresznye az 5-ből!

2 megjegyzés:

  1. Már vártam mikor írsz róla. Engem megvett a borító kilóra..valamikor biztosan el kell hogy olvassam :)

    VálaszTörlés
  2. Elég figyelemfelkeltő az biztos,kitűnik a boltban is a többi könyv közül:-)

    VálaszTörlés