2012. augusztus 2., csütörtök

Nokedli kérdez....






Mostanában a nyár ellenére nem vagyok pihent,ihletem meg végképp nincs...éppen ezért Nokedli iránt érzett szeretetem miatt válaszolok neki a kérdésekre,de képtelen vagyok ennél többet tenni a szép kis rózsaszín díjért.
Szóval figyelj Noki:-)))

 1. Előfordult-e valaha, hogy az éppen olvasott könyv szereplőjével álmodtál?

Igen többször is! Főleg ha nagyon izgalmas a könyv,mint például az Éhezők viadala-mikor olvastam ,napokon át rohangáltam álmomban én is az erdőben:P

2. Volt olyan, hogy olvasás közben kedvet kaptál egy helyszín bejárásához, s aztán be is jártad azt?

Konkrétan nem emlékszem...de kastélyokban szívesen császkálnék bármikor:-)

 3. Ha egy könyv szereplője lennél, milyen lennél? (amazontermészetű, vadromantikus, élőhalott, másegyéb)

Mindenképpen valami olyan nőci aki nemcsak vagány meg bírja a fűzőt,de van valami különleges képességem,mint például tárgyakat tudok mozgatni:-)

 4. Hangulatolvasó vagy, vagy valamiféle terv/lista szerint haladsz?

Hangulatolvasó vagyok! Bár tervem /listám mindig van,sosem tudom tartani és éppen azt olvasom amihez kedvem szottyan.

 5. Ha már lista: mit gondolsz ezekről a mostanság divatos listákról? (1001 könyv, 303 könyv, satöbbi)
Hidegen hagynak...nem tudok ilyen tervszerűen,kötelező jelleggel olvasni.

 6. Egyszerre egy könyvet olvasol, vagy többet?
Ez rossz szokásom...minimum kettőt olvasok egyszerre,volt,hogy többet is,sajnos ilyenkor előfordul,hogy keverem a könyveket,sztorikat,szereplőket:P

 7. Ha befejeztél egy könyvet, még morfondírozol az olvasottakon egy darabig, vagy rögtön ugrasz a következőért?

Változó.Ha komoly a téma és nagyon benne ragadtam akkor várok egy-két napot.De türelmetlen típus vagyok,így gyakran rögtön másikat kezdek,miközben még a befejezett könyvön agyalok.

 8. Mi volt a legnagyobb könyves csalódásod? (akár jó, akár rossz értelemben)

 Most nem jut eszembe....:-(

9. Bárkinek szívesen kölcsönzöl könyvet, vagy csak néhány kiválasztottnak?

Csak akit ismerek valamennyire és tudom,hogy vigyázni fog rá.Aki ismer tudja,hogy kényes vagyok a könyveimre.

 10. Egy indiszkrét kérdés: tanulóként bedugtad a tankönyvet éjszaka a párnád alá, hogy alvás közben fejedbe szálljon a Tudás? :)

Soha:D Valahogy sosem jutott eszembe,vagyis nem hittem benne,hogy segíthet:-)

11. Egy még indiszkrétebb kérdés: mi a kedvenc nassod?

Csokiskeksz,kekszes csoki, csokidrazsé,drazsés csoki,mogyorós csoki,csokis mogyoró...joghurtos-málnás milkaaaaa és tsai.

5 megjegyzés:

  1. Figyelek :))
    Fú, az Éhezők viadalás álomért irigyellek, az izgis lehetett!
    "vagány meg bírja a fűzőt" ez de jó :D

    Köszönöm hogy a fáradtság s ihlettelenség ellenére válaszolgattál, abszolúte kiérdemelted a Rózsaszínű Keksz Díjat! :))

    VálaszTörlés
  2. Szívesen:-) Jó kis kérdéseket szedtél össze:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, szerintem bénácskák, de hát ez van :D
    Amúgy érdekes, eddig senki nem dugdosott könyvet a párnája alá. Úgy látszik ez csak felénk volt bevett szokás :D Mondjuk én is csak egyszer próbáltam, ártani nem árthat alapon :D

    VálaszTörlés
  4. Dehogy! Eredetiek,és a legutolsó nagyon aranyos szerintem:-)))))

    És bevált??:D Bár ha csak 1x próbáltad akkor valószínűleg nem:P:D

    VálaszTörlés
  5. Köszi :D

    Hát attól függ mit értünk azon, hogy bevált-e... Okosabb nem lettem tőle, viszont egészen remekül sikerült összegyűrni a könyv lapjait :D (Töri könyv volt amúgy, ha jól emlékszem :D)

    VálaszTörlés