2012. augusztus 30., csütörtök

Cat Adams:A vér dala

         Naiv vagyok..ha olvasok egy jó fantasyt utána biztos vagyok benne,hogy a következő is jó lesz.
Amikor kezembe akadt a Chloe Neill sorozatának első két könyve ,nagyon boldog voltam,és felfaltam a két részt...gondoltam még várom a folytatást vigasztalódóm ezzel a könyvvel.
Az eleje még csak-csak úgy alakult ahogy vártam-itt jegyzem meg,hogy nem tudom mi a jó nekem,nem tudom mi fog meg ebben a műfajban,ha egyszer valaki szimpatikus lesz,akkor nem eresztem,vele együtt futok,meg hajkurászom a szörnyeket...talán itt is az volt a baj,hogy Celia nem volt szimpi...olyan kis ugribugri törpilla jelent meg előttem és idegesített mintsem drukkoltam volna neki....
Maga a történet nem is volt olyan rossz,csakhogy elvesztettem az érdeklődésem,valami hiányzott belőle...ennyi erővel,meg cuccal mint Celia bárki lehet testőr,dobócsillagok,ilyen-olyan fegyverek egész garmadájával masírozott fel-alá...az érdekes részek sajnos csak pár percig tartottak,aztán elég banális dolgokkal lett kitöltve az űr...

A borító viszont zseniális lett!!! elképesztően profi!!

Értékelés:

3 cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése