2012. augusztus 10., péntek

Lissa Price: A testbérlők

                                 

          A könyv ajánlója szerint ez a kötet méltó utóda az Éhezők Viadalának. Bevallom nem igen hittem el,egészen addig amíg el nem kezdtem olvasni...csak azt vettem észre,hogy már a felénél tartok és vészesen fogynak az oldalak.
Ebben a műfajban nehéz olyat kitalálni amit nem koppintottak,nem érződik rajta ,hogy már olvastad valahol.

Újdonságként hatott,hogy valamikor a távoli jövőben egy háború után az egészséges,és szép fiatalok testét ki lehet bérelni,bele lehet bújni,hordani mint egy kényelmes pulóvert.Az idősek visszakapják a fiatalságukat ,egy általuk kiválasztott testben,ami újra képes szaladni,csábítani,randevúzni,bulizni-vagyis újraélhetik azokat a rég elfeledett időket.
A hajléktalan Callie-nek nincs más választása mint ,hogy bérbe adja a testét egy gazdag öreg nőnek,hogy végre tető legyen a feje felett és öccsének ne kelljen többé éheznie.
Persze nem megy simán a dolog,Callie épphogy belerázódik a dologba máris veszély fenyegeti a biztos megélhetését.

Tetszett ,hogy nem kellett várni ,hogy végre történjen valami,már az elejétől kezdve izgalmas volt,és sosem tudtam mi jöhet még,Callie nagyon szimpatikus volt,és hihetően lett megírva ez az utópisztikus könyv.

A végénél picit húztam a szám,mert  úgy tűnik a szerző képtelen lesz kikerülni  szerelmi háromszög klisét.

Mindent összevetve szerintem egy remek sorozat lesz,én nagyon várom a következő részt.Sőt az sem bántam volna ha ez a rész kicsit hosszabbra sikerül.

Értékelés:
4,9 cseresznye az 5-ből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése