2013. június 26., szerda

Richard Maltby : Beatrix Potter élete



Már megint egy, egy délutános kis könyv. És már megint egy olyan ami film után lett megírva- nem mintha ezzel baj lenne, ugyanis nagyon jól sikerült.

Nem volt ismerős Beatrix Potter neve, ezek a mesék kimaradtak nekem, sőt a gyerekemnek is.

Betarix Potter harminchat éves, szüleivel él, ugyan abban a házban tölti harminchat évének minden egyes napját, a nyári kiruccanásoktól eltekintve. 1902 -ben minden nő álma, hogy férjhez menjen, és takaros kis dísz legyen férje oldalán. Beatrix csalódást okozott anyjának, hogy nem tudta teljesíteni ezt az egyszerű feladatot, helyette rajzol, fest meséket talál ki és képzeletbeli barátaival tölti a napjait.

A család egyik  barátjának  biztatására Betarix megmutatja meséit, rajzait egy könyvkiadónak... innentől kezdve aztán felfordul a vénlány addigi unalmas élete, elismert  és keresett szerző lesz, akinek immár saját pénze, és álmai lesznek...

Egy gyakorlott író képzelete sem tudott volna ilyen felemelő mégis szomorú történetet kitalálni. Mindig nagy kíváncsisággal fordulok az életrajzi történetek felé, egy szelet történelem, és egy nagy szelet magánélet, karrier tárul elénk. Ezt semmilyen más kitalált történet nem tudja felülmúlni!!

A filmre is nagyon kíváncsi vagyok (Miss Potter) már csak azért is mert Renée Zellweger nagy kedvencem!

Értékelés:
5 mesés cseresznye az 5-ből!!!

2 megjegyzés:

  1. Épp most kaptam meg ajándékba a legjobb barátnőmtől, remélem tetszeni fog nekem is :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a legjobb barátnő biztos kézzel választott:-)) Nekem nagyon kellemes meglepetés volt a könyv!!

    VálaszTörlés