2018. szeptember 16., vasárnap

Lisa Jewell: A férfi titka

A szerző régi jó ismerősöm, anno mikor még a könyvtárba járással kezdtem falni a betűket Lisa könyvei voltak az elsők amelyeket kivettem. Ha jól emlékszem a 15 perc hírnév -vel kezdtem a munkásságát felfalni.
Egy szó mint száz, rettentően megörültem, hogy újra nosztalgiázhatok kicsit, még akkor is ha történetesen -haladva a korral -ezt a könyvet már e-ben olvastam és persze a könyvtárat kihagyva.

Adva van két nő és egy férfi.
Lily nagyon boldog friss házas nő lenne, ha férje nem tűnne el egy nap nyom nélkül.
Alice sokat tapasztalt negyvenes nő aki minden észérv ellenére tengerparti házikójába fogad -sok kutya, és sok gyereke mellé - egy ismeretlen férfit, akinek fogalma sincs kicsoda és miként vetődött Alice háza elé.

Húsz évvel korábban pedig egy átlagos család érkezik szintén a szóban forgó tengerpartra, csakhogy a szokásos családi nyaralás ezúttal elmarad. A négytagú család igazi megpróbáltatásokon megy keresztül az idilli vakáció helyett.

Nem csalódtam, remek kikapcsolódást nyújtott a könyv, thrillerre jellemző izgalmakkal, és természetesen kétségekkel. Ki lehet az ismeretlen férfi? A húsz évvel korábbi esemény elszenvedője, vagy az elkövetője? Mert nagyon nem mindegy, kinek szavaz bizalmat Alice, és kire vár tűkön ülve Lily...

Pörgős történet, gyakori váltásokkal időben és szereplőkben, ami egyáltalán nem volt zavaró. A leterhelt agyam simán tudta követni az eseményeket.
Alice rettentő szimpatikus karakter, itt-ott magamra is ismertem benne. (A férfifaláson kívül!!! )

Értékelés:
4 tengerparti cseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése