2019. december 6., péntek

Eoin Dempsey: Fehér rózsa

A szerző előző magyarul megjelent könyvét nem olvastam, ebben az esetben a  fülszöveg fogott meg, izgalmasnak ígérkezett.
Kicsit csalódott voltam a  történet elején, mert elég gyengére sikerült. Voltak a történetben pontatlanságok is. Például az este széthúzott függöny reggelre már behúzva volt. Vagy a biztonsági öv ellenére a szereplő simán arrébb csúszott egy métert... Pedig én aztán nagyon láma vagyok, kiszúrja a szemem a baki mégsem veszem észre.

Egy német lány, Franka és egy Luftwaffe pilóta Werner története a második világháború idején.
Ahogy az ilyen kiélezett helyzetben lenni szokott, senki sem az akinek elsőre látszik.

Franka a családja nyaralójában húzza meg magát, elvágva a külvilágtól. Ekkor botlik az erdőben eszméletlenül heverő férfira.

Pattogós, gyors, izgalmas sodrású regény. Megismerjük a múlt szálait, mindkét szereplő szemszögéből, közben pedig haladunk a jelenben a meg sem jósolható végkifejlet felé.

Továbbra is nyitott és kíváncsi vagyok az első és második világháború eseményeire, bár ebben az esetben csak a két szereplővel történtek voltak újdonságnak mondhatóak. A szerző maradt a biztonságos, mindenki által ismert momentumok felsorakoztatásánál. Így a történelmi tudásom nem gyarapodott.
A történet vége az ami felhozta majdnem öt cseresznyére a sztorit. Jó lett megírva, izgalmas volt.

Értékelés:
4,9 reménykedő cseresznye az 5-ből!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése