2013. május 4., szombat

Ha szeretik a bloggert :-))

Sivatagirózsa volt olyan kedves és meglepett egy díjjal, ami nagyon édes (azt hiszem, legalábbis merem remélni, hogy anno ilyen édes kislány voltam) és pár kedves sort is mellékelt a díj mellé.
Köszönöm neki, hogy rám gondolt.

Íme a díjam:




Sivatagirózsa ezekkel a szavakkal dicsért :" Nagyon szeretem a blogját. Lényegre törő, velős véleményeket ír, amiben minden benne van és sok friss megjelenésről írt kritikát lehet nála találni."

Nekem nincs más dolgom mint jó párszor megnézni és elégedetten mosolyogni, na meg tovább adni..és ezzel vagyok bajban, mert tapasztalatom szerint az ilyen díjak a bloggerek között gyorsan körbe érnek, sőt van aki duplán, sőt triplán megkapja. Éppen ezért én most áthágva a szabályokat jelképesen minden könyves bloggernek átadom ezt a díjat aki szereti a könyveket és megállíthatatlanul olvas:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése