2014. május 9., péntek

Hadas Krisztina: Egy tökéletlen anya naplója

 
Hadas Kriszta nekem sem ellenszenves, sem  kifejezetten szimpatikus sem volt. Csak annyira ismertem amennyit a tévéműsorokból láttam belőle.
Mikor megláttam a könyvét gondoltam megnézem magamnak, milyen egy ismert, tévés anyuka, aki kivételesen nem szakácskönyvet írt, hanem nyíltan, őszintén mesél arról, hogy milyen az Ő élete, vagyis az életük.

Engem idegesítenek azok az ismert nők akik úgy adják el(ő) magukat, hogy tökéletesek. A gyerekük élete első napjától végig aludja az éjszakát, saját kézzel készíti minden áldott nap, napi ötször a bébi bio ételét, fáradtságot nem ismerve turmixol, aprít, párol. Persze közben a frizurája tökéletes, az alakja kifogástalan. Miután a munkahelyén is helytállt, rohan haza, hogy kosztümben megfőzze a vacsorát, és mire a jóképű, sikeres férfi hazaér, már a gyertyák is az asztalon vannak. Blöeeeee.(Tudom, irigy vagyok.)

Nos Hadas Kriszta ezzel szemben vállalja, hogy nem tökéletes, sem Ő sem az élete. Nemcsak a hétköznapi nyűgökről ejt szót, hanem  életének azokat a pillanatait is elmeséli, amikre még emlékeznie is fájdalmas.

Könnyű vele azonosulni, mert életútja több tucat másik emberben is azt az érzést kelti, hogy velem is ez történt, én is jártam ebben a cipőben.
Válás, újrakezdés, társkeresés, szülés, gyerekek, egy pici fiú és egy kamaszlány.
Igazi kaotikus egyveleg egy családról, egy anyáról akivel könnyű együtt érezni.
Na és persze nem tagadom, bennem él egy adag egészséges kíváncsiság, hogy mások hogyan élnek? Milyen szokások mentén élik a mindennapjaikat? Másokhoz képest mennyire vagyok normális vagy éppen nem normális? Más hogyan oldja meg a napi problémákat, és még sorolhatnám.

A kötet nem nélkülözi a humort sem, sőt aranyos, vicces karikatúra szerű rajzok is szerepelnek a fejezet végén,ez nagyon feldobja a könyvet.

Nekem picit hiányzott a sorrend a történetekből, nem időrendben vannak megírva a fejezetek.


Értékelés:
4 szuper anyu cseresznyéje az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése