2014. október 22., szerda

Michael Grant - Katherine Applegate: Eve & Adam



Első blikkre a borító fogott meg, nagyon hatásos. Így képen is jól néz ki, de kézben tartva még inkább.

A fülszöveg után úgy éreztem, ez is az én könyvem.
Most olvasás után, már nem vagyok benne ennyire biztos, de azért kikapcsolódásképp nem volt rossz.

Eve egy szörnyű baleset után egy kórházi ágyon tér magához. Feje felett egy orvos, és anyja Dr. Terra Spiker vitatkoznak, mint mindig most is Eve anyja győz, és lányát magával viszi a Spiker Biotechnológiai Gyógyszergyárba.

Eve apja halála után már csak anyjára számíthat, na meg barátnőjére Aislinre. Anyja rideg, törtető karrierista amivel Eve nem igazán szimpatizál. Nem is nagyon értenek szót egymással.

Anyja munkahelyén feltűnik egy fiú, aki túlságosan fiatalnak tűnik ahhoz, hogy egy ilyen helyen dolgozzon.
Solo nem sokat tétovázik, szinte az egyik percről a másikra nyitja fel Eve szemét arra ami a lánnyal történik, és ami a gyógyszergyárban folyik...

Aislin, Eve barátnője üdítő színfoltja a sztorinak, remek szövegei vannak.

Bár a könyv tartalma egy fiú/férfi megalkotását emeli ki, ennél több van a történetben.
Ez a rész nagyon rémisztő volt, annyira kéznyújtásnyira van az emberiség az ilyesmitől, hogy bevallom komolyan eltöprengtem ezen a témán.

A csúcstechnológia a gyógyászati újítások, gén módosítás mind nagyon jól beilleszkedtek a történetbe, nekem picit a szereplők korával volt gondom, túl nagy a kontraszt egy tizenéves és egy ilyen téma között.
Nehezen hittem el amit olvasok, pedig maga a történet elég logikusan lett előadva.
Pláne Solo karaktere lett olyan mint egy James Bond és egy professzor keresztezése.

Ha kicsit idősebb szereplőket helyez a szerző a történetbe, szerintem sokkal ütősebb lehetett volna.

Nem tudom lesz e a könyvnek folytatása vagy ennyi volt, mert Ádám azért megérne még egy misét, ugyan akkor le lett zárva a történet, mégis némi hiány érzetet hagyott maga után.

Értékelés:
4 klónozható cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése