2014. október 1., szerda

Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác

 
Sokakkal ellentétben én nem vártam, hogy ez a könyv az Anna és a Francia csók folytatása lesz, azt már annál inkább reméltem, hogy ez is aranyos lesz és bájos.
Sajnos csalódnom kellett.
A szerző azt szerette volna ha a szereplők és élethelyzetek igazán különlegesek legyenek, nekem inkább a fura jelző ugrik be.
Kezdésnek bedobta a homoszexuális szülőket például.

Lola nem lett szimpatikus, ahogy Crickett (????????????) sem. Jesszusom ezek a nevek, komoly kihívást jelent ilyen neveket alkotni.

Bár Anna feltűnik ebben a részben, sajnos ez nagyon sovány vigasz volt. Sokkal többet és jobbat vártam.
Átlagos limonádé, YA történet amikor a főhősnőnk sokáig vergődik, hogy a jó vagy a rossz fiút válassza, ami engem idegesített mintsem szórakoztatott.
Ugye a történet végét nem kell elárulnom??

A borítóról sokáig nem tudtam eldönteni, hogy egy harmincas nő öltözött be egy tizenhat évesnek, vagy egy tizenéves egy harmincas nőnek?

Értékelés:
3 bágyadt cseresznye az 5-nől!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése