2015. augusztus 25., kedd

Silvia Zucca: Asztrológiai útmutató összetört szíveknek

"Minden amit tudni akarsz a horoszkópról (de sosem merted megkérdezni)"

Pont Alice és az Ő kis kerge élete kellett nekem így a nyár végére. Egyrészt imádtam, hogy főhősünk nem huszonéves, hanem végre felnőtt nő (harmincöt éves) , ám egy kicsit csalódtam benne, mert nagyon naiv és gyerekes ami az érzelmi dolgokat illeti.
Szegényt megtépázta az élet, már ami a szerelmet illeti. Épp vőlegényét siratja, aki rekordgyorsasággal hagyta el egy másik nőért, sőt útban van a gyerek is.

Alice imádja a munkáját a tévés műsorokat készítő Mi-A -Mi csatornánál. Ám ahogy lenni szokott a könyvekben, a magánélet mindig egyszerre omlik össze a karrierrel.
A történet egy remek kis nyári koktél, a fő hozzávalók: egy remek barátnő Paola, egy új barát, aki két lábon járó asztrológiai lexikon Tio, egy pár éjszakás kaland  Alejandro, az új főnök: Davide, plusz pár ex, és rengeteg vicces szituáció és remek szócsata, humorral és koktélernyővel.

"Csak a filmekben történik meg, hogy valaki azt mondja: Nagyon tetszel nekem, Bridget. Úgy, ahogy vagy."

Az, hogy ki mennyire szereti avagy nem szereti a horoszkóp témát, nagyban befolyásolja azt, hogy  mennyire fogja kedvelni a könyvet. Én semleges vagyok ezen a téren, van, hogy merő szórakozásból elolvasom a horoszkópom. Nehéz elképzelnem, hogy vannak emberek akiknek ennyire központi téma ez és ehhez igazítják az életüket, párkapcsolataikat.
Néhol kicsit sok volt már a bolygóállásokból, meg, hogy mi melyik házban áll stb
Sajnos csak  a könyv elejére jellemző a sziporkázás  a végére Silviának elfogytak a petárdái.

Értékelés:

3,9 Ikrek körül keringő cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése