2017. március 14., kedd

Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító

Amiről a szerző ezt a remek, és humoros képregényt megalkotta azt én már rég tudtam, vagyis, hogy felnőni kiábrándító. Ki akar korán kelni, rendesen beosztania a pénzét és az idejét?

Olvasás közben könnyesre röhögtem magam. Nagyon sokszor magamra ismertem  a csetlő-botló főhős sztorijaiban. Sokadjára is elcsodálkoztam, hogy az élet nem minden területén sikerült felnőnöm. Én sem tudom otthagyni a zenélő, világító WC-kefét, vagy egyéb haszontalan holmit. Minden takarítás alkalmával megmenekülnek a plüssök. A barátnőnk csak látszólag hallgat ránk, igazából pont az ellenkezőt teszi, mint amit tanácsolunk. Hiába veszünk új ruhát, a régi, kinyúlt, kényelmes ruhát sem sem übereli.
Halogatunk, tervezünk, szervezünk de sokszor rosszul sülnek el a dolgaink, vagy éppen sehogy, mert vannak az elvárások, és vagyunk mi.
A rajzok egyszerűen fenomenálisak! Nem szoktam képregényeket olvasni, de ez annyira egyértelmű volt, hogy kell nekem, hogy azóta már többször is átlapoztam.

Alig várom a szerző újabb képregényét ami a Puha Boldog Puffancs címet viseli majd.
"Itt a fürdőruha-szezon! Készítsd fel a strandoláshoz a tested! Dolgozz azon a hasfalon! Emeld meg a feneked! … Őöö, vagy mégse? Már most röhögök!!! (megjelenés: áprilisban)

Értékelés:
5 Kellően érett cseresznye az 5-ből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése