2019. február 17., vasárnap

Catherine Steadman: Zavaros vizek



"Ijesztő is, hogy a jóból összehasonlítás révén milyen gyorsan lesz nem elég jó."

Mindenki eljátszik a gondolattal, hogy mi tenne ha találna egy zsák pénzt.
Nos a Bora Borán mézesheteit töltő házaspár tagjai, Erin és Mark hihetetlen dologra bukkannak búvárkodás közben.
Ingatag pénzügyi helyzetükre azonnali megoldást jelent a táska pénz. Igaz a táska rejt még egyet s mást, de főhőseink úgy érzik, hogy minden mással megbirkóznak ha a pénzt már biztos helyen tudják.

Erin - amikor éppen nem csavaros eszű bűnözőt játszik dokumentumfilmet forgat olyan rabokról akikre hosszú évek után a szabadság vár. Mark a bankszektorban tevékenykedett addig amíg munkanélküli nem lesz.

A történet eleje eléggé el lett nyújtva. Erin élete alaposan, aprólékosan tárul elénk, akárcsak párkapcsolata.
Egészen addig lassan csordogál a sztori amíg el nem érünk az ominózus naphoz a nászúton történtekhez. Innentől kezdve aztán úthengerként dübörögnek az események. Egyik döntés és rázós helyzet a másik után. Izgalmas és feszültséggel telítettek lapok.
A pénzt és egyéb a táskában lévő dolgokat más is szeretné meg, illetve visszakapni.

Nekem a végkifejlet volt kissé klisé, de összességében nekem nem volt csalódás ez a thriller. Amit vártam a könyvtől megkaptam. Vitt a történet, sodortak az események  míg csak azt nem vettem észre, hogy a végére értem.

Értékelés:
4 koktélcseresznye az 5-ből!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése