2015. január 21., szerda

Könyv mellé könyvjelző dukál


Az E -olvasók világától többek között az is visszatart, hogy nem használhatom a szép könyvjelzőimet.
Hiába van egy hatalmas kupac belőlük, újra és újra elcsábulok egy szép, vicces, vagy éppen színes könyvjelző láttán.
Az elsőt minap rendeltem, akciós volt.

Tehénke:
(Megláttam magam ebben a könyvjelzőben:D)













24 karátos arany bevonattal készült ez a gyönyörűség!
Számtalan variáció van belőle!

Lyukas falevél katicabogárral

 Tradicionális koreai könyvjelző.
Több mint egy egyszerű dekoráció. A szépség és a koreai kultúra esszenciájának egybeolvadása.
Megjeleníti a sokoldalú szimbólumrendszert, ami segít megérteni a koreai kultúrát. Reprezentatív örökség, amely a modern kultúrában elevenedik meg.
A termék rozsdamentes acélból készült, 24 karátos arany bevonat fedi.
A kép csak illusztráció!
A termék különböző színű kézműves díszfonattal készült.


Adjuk meg a módját az olvasásnak:-)




Meskán találtam ezeket a gyönyörűségeket. 
( Most döbbentem rá, hogy nekem kell egy kalitka!! Madár annyira nem fontos hozzá:D)
















 Azt hiszem ezt egy papírbolti webáruház ajánlatában pillantottam meg.
A kalapos hölgy( alsó sor) a kedvencem. Párizs rajongók itt aztán dúskálhatnak a könyvjelzőkben.

















Ezt is a Meskán láttam. Jópofa, bár utazáshoz nem vinném magammal, félő, hogy a táskában a kis gömböcske letörhet. (gémkapocsra van rá varázsolva.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése