2014. június 28., szombat

Pompeii avagy a vulkános film


Mindig szabadkozom, hogy nem vagyok nagy filmkedvelő, de tényleg így van. Nagyon kevés film képes lekötni. A másfél óra nekem rém hosszúnak tűnik, ha nem érdekel a film, de például ha vesztemre moziban ülök, képes vagyok elaludni.
Ezt a filmet otthon, ágyban, párnák között néztem meg, és hol nyerítettem a röhögéstől, hol kínomban fogtam a fejem.

A sztori:

Időszámításunk szerint 79-et írunk. Pompeji, a Római Birodalom ékköve, a korrupció melegágya, a kísértés kikötője egykor veszélyes helynek számított a folyamatos földrengések miatt. Ám a Vezúv sötét haragja az első századra teljesen feledésbe merült. A birodalom gazdag lakói élik fényűző hétköznapjaikat, míg a rabszolgák az arénában harcolnak a túlélésért, de egy valamire senki nincs felkészülve: a szunnyadó tűzhányó pusztító erejére. Milo, a gladiátor (Kit Harington) az idővel fut versenyt, mikor egy váratlan földrengés következtében hatalmas robajjal kitör a vulkán: meg kell találnia szerelmét (Emily Browning), hogy kimenekítse a hamuval elárasztott városból mielőtt azt teljesen betemeti a láva, és a szüntelenül aláhulló kőzápor. (Forrás: Port.hu)

Havas Jon (Kit Harington) végre levehette nehéz, és vastag köpenyét, amit a Trónok harca sorozat kényszerített rá, és megmutatta, hogy nem azért bugyolálta be magát eddig mert takargatnivalója lenne. Tényleg fázott!!


                                             (A sajtreszelős hasizom)



A sztori jól meg lett keverve-kavarva. Gladiátoros, szerelmi háromszöges, végítéletes izé lett.

A szerelmi részek rendkívül bárgyúak lettek :-( Ahogy az is ahogy a Kelta (Havas Jon) bekerült a sztoriba- apukáját, anyukáját csúnya bácsi megölte, Ő megjegyezte fizimiskáját, és a bosszú élteti.

A vicces abban, hogy a kis Kelta kb. négyévesen néz szembe örök ellenségével, aki tizen-huszon év alatt sem öregedett egy napot sem. A csúf gonosz Kiefer Sutherland , aki akármikor felbukkant azt vártam, hogy felrobban mellette valami...
A vulkán  morgolódik, a nép észre sem veszi a sok cirkusz és kenyér mellett.
Havas Jon ...bah a Kelta a sok szörnyű év alatt, megtanult  a lovak nyelvén!!! ez annyit takar, hogy ki tudja törni egy ló nyakát!!! (ez komoly, láttam!!! ) illetve a megvadult négylábút megnyugtatja, oly módon, hogy nem néz a szemébe, és felemeli a kezét... Lélegzetelállító!!!!!

Cassia (Emily Akárki ) pedig nagyon furán teljesített, látszik az arcán, hogy komoly jeleneteknél mantrázza magában- "Ess kétségbe, kétségbe vagy esve, kicsit jobban kétségbe vagy esve..naaa "
Természetesen megértem, hogy a hölgy alig várja, hogy végre a CSÓKJELENETHEZ érjenek, erre sajnos a film végéig várnunk kell. (Ahhhhhhhhh) 

Nem értem mi késztette az alkotókat a film megalkotására... ha maga a város elpusztulásának bemutatása lett volna a cél akkor nagyon vérszegényre sikeredett, a sok számítógépes látvány nem tudta életre kelteni a történelmet.
Szerelmi sztorinak is nagyon gyenge.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése