2012. április 25., szerda

Alexandra Adornetto:Lázadó

                "Az örökkévalóság végtelenje állt előttem,viszont én kizárólag a halandóságra vágytam"


 A fülszöveget elolvasva úgy éreztem ,végre egy angyalos könyv ami megüti a mércét, a kritikák ígéretesek voltak a fülszöveg nem különben.
Ami kissé csalódást okozott az a három angyal egyike Bethany-aki legnagyobb sajnálatomra csak tizenhat éves-szóval gimibe kellett vele járnom:S
Ha ezt a kis hibát figyelmen kívül hagyom akkor azt kell,hogy mondjam,hogy tetszett!! nem egy vékony kötet ,majd' 500 oldal,de hihetetlen gyorsan elfogyott.

A történetből-ami trilógia-kiderül,hogy a rossz dolgok nem a véletlen ,hanem az ördög műve ,és az angyalok bizony köztünk járnak,hogy ellensúlyozzák a sok rosszat.
Minden angyal akit Isten a földre küld küldetést teljesít,pontos feladati vannak.
Az ember követhet el hibát,az angyalok nem.
Ebben a részben még csak a szeretet erejével harcolnak,de attól tartok hosszú távon ez nem igazán lehet majd elég.Az akciódús jeleneteknél bevallom kissé mérges voltam,hogy nem voltak elég kemények az angyalok-főleg annak tudatában,hogy erősek, és van fegyverük!!!
Valamiért úgy érzem,hogy ez az első rész amolyan bemelegítés volt a nagy csata előtt,amelyet az angyalok és démonok vívnak majd egymással-a kulcsfigura persze Bethany marad,de remélhetőleg egy harcosabb kiadásban.

A leírások az angyalokról,Istenről,mennyországról nagyon jók voltak csak keveselltem.

Amitől leesett az állam az a szerző volt,ugyanis mindössze 20 éves!! Gondolom ennek köszönhető.hogy ragaszkodott egy olyan főszereplőhöz akinek könnyedén bújhat a bőrébe.

Izgatottan várom a következő részt!!

Értékelés:
4,5 angyali cseresznye az 5-ből!!

4 megjegyzés:

  1. Ó! Óóó... most adtad vissza a hitem a könyvvel kapcsolatban.
    Már nagyon nincs kedvem a YA-hoz, de ez azért birizgálja a fantáziám. Ezek szerint fogyasztható az anti-gimibejárós-klikkesedjünk csoportnak is, mint amilyen én vagyok?

    VálaszTörlés
  2. Gretty-Én is hasonlóan érzek a YA -könyvekkel kapcsolatban! Már a fülemen jönnek ki,és hiába ,hogy jó az alapsztori,ha állandóan iskolába,bálba!!!! kell őket kísérgetni:S

    Szerintem ez még elviselhető kategória,már csak azért is mert ahogy halad a történet egyre ritkábbak azok a részek ahol konkrétan órán vagyunk,onnan jöttünk ki,büfébe megyünk stb.

    Nagyon remélem,hogy a következő részben már szó szerint iskolakerülők leszünk:D

    Ha megvenni még nem akarod ,szívesen kölcsönadom,hogy letesztelhesd adsz-e ki rá pénzt:-)

    VálaszTörlés
  3. Jelenleg a Könyvhét a legbiztosabb időpont, amikor újra Pest felé járok. Ha akkor még áll az ajánlat, akkor örömmel elfogadom. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  4. Gretty-rendben ha akkor össze tudjuk hozni ,szívesen kölcsönadom:-)

    VálaszTörlés