2012. április 20., péntek

Egy könyvet??? Köszönöm,kérek!!!

Azt vettem észre,hogy hónapok óta csak a molyok által dicsért és agyon csillagozott könyveket olvastam el,vagyis az olvasnivaló kiválasztásakor teljes mértékben a molyra támaszkodom.

 Egyrészt ez nagyon kényelmes,másrészt viszont félő,hogy olyan könyvek mellett megyek el amiket kár lenne kihagyni. Valahogy ilyen érzésem volt Joanna Trollope : A Másik család könyvét meglátva.

 A Kossuth kiadót bevallom annyira nem ismerem , a könyveit meg még úgy sem,de ez a könyv annyira tetszetős volt a fülszövegről nem beszélve,hogy felhasználva a 20 % kedvezményt adó Libri kuponomat, megvettem. Sokat tépelődtem a boltban,hogy valóban ki kell-e adnom pénzt egy új könyvre,mert mi lesz ha nem is tetszik ,és amúgy is van mit olvasnom...de a kisördög belém bújt és azt suttogta ,hogy baromi gyáva vagyok,hogy nem tudok önállóan dönteni egy könyv megvételéről....szóval egy nagy lépéssel a kasszánál termettem és fizettem.

 Még aznap elkezdtem és nagyon lassan olvastam,hogy minél később fogyjon el. Nincsenek benne vámpírok,sem angyalok,sem abrakadabra,sem hókuszpókusz csak két család,akiket egy halott apa köt össze.

 A két család gyászát felváltva tárja elénk a szerző. Engem teljesen lekötött a történet,pedig látszólag nem történik semmi,mégis észrevétlenül megváltozik minden. Sokszor azt gondoljuk a sors vagy Isten csak annyi terhet rak ránk amennyit elbírunk, és a tragédiák másoknak jutnak....valahogy így gondolhatták a könyv szereplői is. Nem szeretnék többet elárulni a történetről,minden esetre nem bántam meg,hogy hallgattam a moly ösztönömre és megleptem magam ezzel a könyvvel. A szerzőtől magyarul ez az első könyv,de októberre várható egy újabb könyve!!

6 megjegyzés:

  1. Én ezt már kinéztem, csak...
    jó lesz kölcsönkérni! :))

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi leszek! Pont többek között a Kossuth Kiadót néztük tegnap a könyv.feszten, hogy még életünkben nem hallottunk róla! :-)

    VálaszTörlés
  3. Andi-Viszem amikor kéred :-)))

    VálaszTörlés
  4. Erika-akkor nem csak nekem újdonság a kiadó:-)) Valahogy még sosem botlottam bele a könyveikbe,de a kezdet biztató:-))

    VálaszTörlés
  5. oké! nyáron- ősszel vagy esetleg télen.. :)
    köszíííííííííííí

    VálaszTörlés
  6. Andi-Szívesen:-)) Majd szólsz ,ha már mehet:-))

    VálaszTörlés