2012. április 25., szerda

Könyvajánló

Mostanában egyre többet jut eszembe olyan könyv,amit valamikor olvastam tetszett,de nem igazán látom,hogy népszerű lenne a molyok között.

Ilyen Javier Moro:Indiai szenvedély c.könyve is.  Régebben olvastam,de még most is élénken emlékszem az izgalmas történetre,amit most új köntösben adott ki a Chratphilus kiadó.
Korábban 2006-ban az Új Palatinus adta ki.


 Nekem az első kiadás borítója(jobb oldali)valahogy jobban tetszik.

És íme a most olvasott könyv,ami valódi szórakozást nyújt,nyárra vagy csak egy nehéz időkben mikor nincs agyunk komolyat olvasni-Diana Cooper :Ágy kutyáknak kiadó című könyve.
Számomra a szerző abszolút zseniális,mert nehéz olyan könyvet írni aminek minden sorából árad a humor,az gúny,az önkritika az élet groteszk módon való bemutatása.
A könyvet még 2001-ben a Ciceró kiadó jelentette meg-szerintem nagyon érik már egy új kiadás!!



A harmadik könyv Kate Furnivall:Fehér Gyöngy könyve,amit nem is igazán értek,hogy miért nem lett népszerű,elődeivel ellentétben amiket sokan olvastak és dicsértek!Valahogy elsiklottak a Furnivall kedvelők -e könyve felett ,ami sajnálatos mert nagyon olvasmányos és izgalmas!

2 megjegyzés:

  1. Az Indiai szenvedély és az Ágy kutyáknak kiadó nagyon jól hangzik!! Feltettem a listámra.:)

    VálaszTörlés
  2. Szilvamag-És tényleg mindkettő nagyon jó!
    Az Indiai szenvedély szerintem könnyen beszerezhető,az Ágy kutyáknak kiadó-val kapcsolatban már nem vagyok benne biztos..

    VálaszTörlés