2012. április 30., hétfő

Úgy várom jössze-e már...

Ritkán szoktam megjelenés előtt álló könyvet ajnározni,de a General Press kiadó olyan gyönyörű ruhát készített ennek a könyvnek,hogy muszáj megmutatnom.
A fülszöveg is ígéretes,és előrendeléssel egyáltalán nem drága!!!












Iris nagyanyja, Bertha temetésére érkezik a kis német faluba. A szertartás után kiderül, hogy ő örökölte az asszony házát. A régi szobák és a kert, ahol mintha megállt volna az idő, azonnal felidézik Irisben a gyermekkori emlékeket és a réges-régi családi történeteket. Ezen a helyen született és halt meg Bertha, itt nőtt fel három lánya, és itt nyaraltak minden évben az unokák, Iris és Rosmarie.
A ház azonban nem csak boldog, békés, nyugodt időkről mesél; a család múltja tele van szerelemmel, csalódással, hazugsággal, tragédiával és titokkal. Minél több időt tölt Iris a házban, minél több dologra emlékezik vissza, annál több homályos és elhallgatott eseményre derül fény, annál több megfejtésre váró titok bukkan elő a múltból. Irisnek meg kell tudnia, ki volt Bertha igazi szerelme, tényleg náci volt-e a nagyapja, miért nem ment férjhez soha a nagynénje. Ám legfőképpen arra kell választ kapnia, mely események vezettek Rosmarie tragédiájához, s mit akart mondani neki a lány halála előtt. Miközben Iris a múltat faggatja, saját életét is másképp látja, és rájön, hogy a sorsa elől ő sem menekülhet…

7 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon jól hangzik!!!Kívánságlistára vele!

    VálaszTörlés
  2. Majd elolvasod, és akkor..! :)

    VálaszTörlés
  3. Sóhaj... még egy érdekesnek tűnő könyv:)

    VálaszTörlés
  4. Szilvamag:Én most valahogy nagyon zsizsegek érte:-))

    Andi::D:D Oké:-))))

    Amadea:Valahol olvastam egy blogban,ahol német nyelven rágta át magát rajta az illető ,és pont azt ecsetelte,hogy milyen kár,hogy magyarul még nem jelent meg ...hát tessék ,itt van lehet olvasni,és nekem ez a borító sokkal jobban tetszik mint az eredeti,majd újra rákeresek és megmutatom azt is.

    VálaszTörlés
  5. Már kívánságlistára is tettem. Soha nem lesz ennek vége, mármint, mindig jönnek a jobbnál jobb könyvek - szerencsére :)))

    VálaszTörlés
  6. Erika: Juj ,ezt a reakciót szeretem:-)))) Én is így reagáltam, már a borítóra is!!:-)

    Nikkincs:Igen ,mindig legyen mire vágyakozni:P:D

    VálaszTörlés