2012. április 16., hétfő

William Wharton:Hírhozók


Wharton könyveit már régóta kerülgetem de nem igazán tudtam választani,hogy melyikkel kezdjem,aztán a ez a könyv volt kézenfekvő,hiszen ez volt a polcon.
A stílusa kétségkívül megvett magának,így keresni fogom a többi könyvét is.

A történet egy mai család karácsonyi története.

A szerző egészen a történet végégig azzal hiteget minket,hogy valami nagy-nagy titkot tudunk meg ha végig olvassuk a könyvet,igaz,hogy a család minden tagja hordoz magában kisebb titkokat, amiket nem nagyon mer megosztani a családdal,de végül is mindenkiről kiderül,mit rejteget,milyen szakaszban van az élete ,mitől fél ,illetve milyen lépések előtt áll.
Bár már nem most volt karácsony,mégis remekül éreztem magam a karácsonyfa alatt és úgy szerettem volna én is ajándékot kapni.
Valahogy nekem néha úgy tűnt,hogy ez a család túlságosan is kis dolgokból csinál nagyot,illetve a szülők a már felnőtt gyerekeikért is túlzottan aggódnak...ha már családja van akkor azért aggódnak,hogy tényleg jól vannak-e? Ha nincs családja akkor azért,hogy mikor lesz? Ha tanul akkor ,mikor fog már dolgozni?? Ha dolgozik akkor,miért azt az alantas munkát végzi,, és még sorolhatnám...

Bár szerintem a másikkal való foglalkozás megkönnyíti a saját dolgunk,hiszen addig sem a magunk bajával foglalkozunk,halogatva a tükörbe nézést.

A borító szerintem remek lett,aranyos és hangulatos.


Értékelés:
4,5 cseresznye az 5-ből!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése