2014. szeptember 5., péntek

Torták és csokis finomságok

 
Imádok sütni. Az olvasás mellett ez a tevékenység tud leginkább kikapcsolni, ilyenkor csak én vagyok és a habverőm.
Eleinte nem mertem nehezebb sütiket elkészíteni, maradtam a biztos terepen, és gyűltek a muffinok, és piték.
Aztán lett pár nagyon klassz receptem, gondoltam a félsz nem tarthat vissza attól, hogy házi krémest vagy dobostortát süssek. Bevallom utóbbi annyira nem hajaz a cukrászdai dobostortához, ám az íze feledteti ezt a kis malőrt.

AZ Alexandra kiadó Hagyományos receptek sorozatának eme darabja kedvenc lett, nem is lehetne más ennyi csokis finomsággal.
A klasszikus csokis sütik mellett kanalazható csokis csodák, illetve a csoki és gyümölcs frigyéből létrejött sütemények is szerepelnek.
Aki tortasütésre adja a fejét annak is van bőven miből válogatnia.
Nagy örömömre megtaláltam egy régi klasszikust, aminek a receptjét elkevertem, viszont nem volt lelkierőm a netet átbogarászni a házi puding receptje után. Jelentem ez is benne van, és nagyon az az érzésem, ez ugyanaz a klasszikus recept amit én anno elhagytam.
Egy esős hétvégén nem is lehetne jobb program, minthogy a család kiválassza az áhított édességet, mi pedig elkészítsük neki.


Értékelés:
5 cseresznyés puding az 5-ből!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése