2011. november 29., kedd

Sophie Kinsella(Madeleine Wickham) :Velem alszol?


Néha annyira kell egy ilyen könyv az embernek mint egy kanálnyi tejszínhab. Könnyű, gyorsan halad vele az ember, minden sorral egyre távolabb kerül a napi gondoktól és megkönnyebbül,hogy a szépek és vékonyak sem mindig szerethetők.

Két nő, két férfi, négy gyerek és egy dada Spanyolországba tartanak, mindenki a saját családjával, mindkét családban vannak aktuális gondok. Mikor mindenki szinte egyszerre ér a kölcsönkapott nyaralóhoz akkor döbbenek rá, hogy lőttek az áhított magánynak és csendnek, hiszen vadidegenekhez kell alkalmazkodniuk más gyerekét kell kerülgetniük.
Ekkor még csak nem is sejtik,hogy sokkal több dolog köti össze őket mint azt hinnénk.

Lightosan van jelen a szex,szerelem,ármány árulás.Minden ami egy Kinsella könyv kapcsán eszünkbe jut.
Azt hiszem Kinsellától jó ötlet volt Wickhman néven is írni, mert sokaknak így nekem is a Boltkóros könyvek kapcsán jut eszembe. Az a sorozat valahogy nem nekem szól, ellentétben ezekkel a sztorikkal, amiknek nincsenek magasröptű fejtegetései de szórakoztat és a fiatal gyerekvigyázó csajszi beszólásaitól lefordultam a székről úgy röhögtem.
Jólesett azon az esős hétvégén. A borítóra jó ránézni, egyből melegünk lesz.

Értékelés:
4 cseresznye az 5-ből!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az új blog, csenga, még nem gratuláltam meg igazán :) Tetszik az elrendezés, itt jobban érvényesül a szöveged is. Meg látom, a csenga-méretű képek is maradtak :D :D
    A boltkóros nekem sem jött be, el se tudtam olvasni, annyira felidegesített a költekezés, viszont az Emlékszel rám, és az ilyen jellegű tejszínhabos, könnyed könyvei szerintem is jók. :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Pupi:-))) Én is nagyon szeretem,sokszor csak azért nézek rá a blogra,hogy gyönyörködjem benne :-))

    Szerinted nagyok a képek??:D Mindenből a nagyot szeretem:D

    Kinsella-kellemesen csalódtam benne,akadt már a kezembe sokkal bugyutább írás is szórakoztató irodalmon belül.

    VálaszTörlés